آخرین اخبار
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
سامانه فروش فوری ایران خودرو بالاخره باز شد | ثبت نام ۱۰ روزه فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی + لینک ثبت نام
بازدید:۳۰۲۲۸۶
جدیدترین شرایط فروش فوری ثبت نام ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد. بر این اساس کلیه متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خودرو تارا و پژو ۲۰۷ اقدام کنند. در ادامه جزییات را بخوانید.
کد خبر : ۹۱۹۸۹


در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی با قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده به فروش می‌رسد و متقاضیان با پیش پرداخت ۲۹۳ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان می‌توانند آن را به شکل پیش فروش نیز خریداری کنند.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده فراهم شده است. همچنین ایران خودرو، تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان به فروش می‌رساند.همچنین ثبت نام پژو ۲۰۷ به صورت فروش فوری و پیش فروش است که جزییات آن را در تصویر زیر بخوانید.

 

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش زمستان ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

متقاضیان تا ۱۰ روز زمان دارند نسبت به تکمیل وجه ایران خودرو اقدام کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.
شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو سال۱۴۰۳

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی وجود ندارد.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر است  و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد.

کلیه مشتریان حقیقی میبایست کد پستی مرتبط با محل سکونت خود را صحیح اعلام نمایند و چنانچه مشتریان این موضوع را رعایت ننمایند تمامی عواقب مالیاتی به عهده ایشان خواهد بود.

شرایط اولین ثبت نام ایران خودرو سال ۱۴۰۳ ویژه فروش دنا، تارا و رانا با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
این بازی کی تمام می شود
پربیننده‌ها پربحث‌ها